onsdag 2 november 2011

Igår blev det nytt gymkort!

Jajamän, igår slog jag till och skaffade mig ett gymkort till. Kommer att säga upp det gamla för att eventuellt senare utnyttja ett erbjudande inom jobbet som innebär ett årskort för 950:-. Ska bara kolla upp om det är två månaders uppsägning enligt hel månadsmodell eller 60 dagar löpande. Ingen mening att säga upp nu i dagarna om det är hela kalendermånader som räknas. Får väl se om jag dessutom får fortsatt anställning efter jul med :-).
Kommer antagligen köra en hel del söndagar på gamla gymet under uppsägningstiden, då nya gymets öppettider lämnar en del att önska just den dagen. Skulle tro att dagarna runt jul kommer vara dagar då mitt gamla gym blir flitigt använt med.

Igår blev det benträning, andra gången jag gör det på nya gymet. De har en bra plats för knäböj med fria vikter. Hade som tyngst på stången 80kg. Körde sen baksida lår i liggande bencurl. Den brukar ta bra. Det är en maskin som saknas på "gamla" gymet.



I övrigt mådde jag rätt kasst igår då jag föll för frestelsen att äta lite av maten på jobb. Vet inte vad som händer och vad det beror på, men jag brukar bli kass av mat typ "storhushåll".

Småtaggig fluga från sommaräng

Natten till lördag kommer jag nog att testa sova utan mina linser. Bara måste testa hur det funkar. Skulle synen bli katastrof kan man ju bara ta sig en liten lur så borde det korrigeras (2 timmar ska vara tillräckligt har "experten" från Danmark sagt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar