fredag 11 november 2011

Magiskt datum?

Idag är det extra många som vill gifta sig läste jag i tidningen härom dagen. Den 11 i 11 2011. För mig en fredag som vilken annan :-).

Har testat att sova utan min linser varannan natt nu i veckan, igår kände jag tydligt att synen var sämre än jag gillar att den är. Varannan natt blir nog för sällan för min del. Kanske var tredje natt utan linser är mer passande? Får se om jag testar den varianten.


På ett blad i botaniska trädgården i Lund

Igår blev det axlar, triceps och biceps, löjligt lite cardio då ena knäet kändes lite ansträngt fortfarande efter benpasset. På hemvägen plockade jag upp ett paket fullt med proteinbars... Mitt dyra godis som håller mig borta från det mesta annat i godisväg.

2 kommentarer:

  1. Jag ska på bröllop idag, datumet till ära! Försöker få sambon att vilja spontangifta sig med mig idag också, men det går sisådär. Kom på den briljanta idén inatt vid 2 eller något. :p

    Vilka proteinbars köper du? Vet du några som är extra goda, men som ändå inte har en miljard kolisar i sig?

    SvaraRadera
  2. Dalblads är oslagbara, inte särskilt billiga, men de är goda och håller sig goda även när de legat ett tag (ett tips är att beställa många samtidigt från tex Gymvaruhuset så får man ner kostnaden för dem).

    Gainomax har också goda bars.

    De flesta proteinbars har nästan alltid ca 20gr kolhydrater i sig. Vill du slippa kolhydrater får du ta proteindrinkar istället. Men det är ju inte riktigt samma sak.

    Smaskigaste proteinbar jag provat är OhYeah! Dyra men vilken njutning!

    Får väl fota de olika barerna :-) och visa skillnaden mellan dem. Ett projekt som tar lite tid, men är det av intresse går det att lösa.

    SvaraRadera