fredag 25 november 2011

Inställt...

Bu! Idag när jag stressat iväg från jobb och cykla hem i racerfart för att äta nåt smått och byta om innan jag cyklade i full fart ner till stan för att hinna till min inbokade massage. Väl där visade det sig att massören helt enkelt "glömt" bort att meddela mig att hon inte skulle komma idag. Där stod jag och kände mig blåst och de i salongen tyckte det hela var pinsamt...

De stackarna skämdes och ville försöka locka mig att boka en ny tid med ordinarie massör (den jag hade var vikarie). Men nä, nu skippar jag det. Vaden känns bättre likväl.
Tog en liten runda på stan när jag ändå var där och kollade in lite mysiga julprylar. Köpte inget annat än gotter med mig hem :-).



Träningen har legat på sparlåga denna vecka, har känt mig trött och magen strulat. Ser fram emot morgondagens bodybuildingtävlingar i Lund. Då jag är för lat för att gå upp tidigt på mina lediga dagar så får det räcka med eftermiddagens tävlingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar