onsdag 23 november 2011

Klemens onsdag

På söndagen blev det rygg och en timmes cardio. Drog upp 80kg i marklyft och testade runt lite olika maskiner. Ett bra pass.

I månadags blev det besök till nya frisören. Hon uppdaterade mitt hår en aning. Hyfsat nöjd med allt, lite annat tänk än förr. Men nytänk kan förnya på flera sätt. Hakar dessutom på en ny trend:



Köpte bara en liten flaska för att se vad jag tycker om det i längden. Berättar senare vad jag tycker om den när jag fått chansen att använda den några veckor.

Igår blev det ett halvhjärtat cardiopass på totalt en timme, kände mig rätt trött på dagen, men hade bestämt mig för att träna ändå. Ibland känns det helt annorlunda när man väl kommer igång, men icke igår. Men ytterligare en dag kan markeras i kalendern som tränad och någon nytta har det säkert gjort :-).


Naturen är nog lite knäpp ibland, nya blommor på grenar som nästan tappat alla löv



Något att tänka på nu i dessa tider, vi har nog alla läst den förr, men jag tycker den är rätt kul ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar