fredag 4 maj 2012

Vilovecka?

Ja, så var inte planen, men så har det blivit. Gymet hade inte öppettid i måndags som matchade mina arbetstider...
De hade stängt 1:a Maj (nä, jag är inte så sugen på att träna att jag tänker betala ca 100:- för ett pass på nåt annat gym).

I onsdags hade vi Drop-in för föräldrarna i samband med att en kollega slutade. En hel del att göra med det.... Man blir rätt utmattad. Orkade i alla fall ta mig iväg för ett avstressande bastubad efteråt. Det var gött i alla fall!

Igår var det kvällsmöte... Där gicks det igenom hur personalen ska fördelas till hösten, en del blev nöjda, andra mycket upprörda.

Och så helt plötsligt var det fredag igen! Får se vad man mäktar med idag.

Har haft och har fortfarande träningsvärk i vaderna! En vecka har det hållt i sig nu! Min axel plågar mig med, har kanske överansträngt den?

Har även bytt till annat schema denna vecka, både på gott och ont. Alltid lite jobbigt att bryta sovrutinerna.

Lite Valborgsbilder kan jag bjuda på.


Bilden visar inte hur mycket folk där faktiskt var... men jag är ju inte så intresserad av att ta bilder på folksamlingar egentligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar