måndag 28 maj 2012

Bränd nacke och träningsvärk!

Brukar sällan hända mig, men nu har även jag blivit en "redneck"... Syns inte så bra, men det får duga...


Idag har det blivit gymvila, har ordentligt med träningsvärk. Körde axlar, biceps, triceps och lite underarmar igår. Men det är benen som säger ifrån idag. Cardio är det som hade legat i tur, men ingen mening att köra det med en massa träningsvärk i vaderna. Antagligen lite extra träningsvärk då jag lassade in ordentligt med käk igår :-).


Igår firades min födelsedag i efterskott. Mina goa svärföräldrar bjöd ut oss alla på brunch ute på långa bryggan i Bjärred. God mat, men lite bökigt som vanligt med vad man kan äta när man är glutenintolerant. Men jag hittade en hel del protein att skyffla i mig i alla fall :-). Tack snälla ni för besöket, svärföräldrar!

 Härliga moln denna dag

Jajamän, detta var vårt bord

Min första portion

Eh... hans första portion, ja, han orkade äta upp allt!


Lite mer mat fick man ju fylla på med :-), är det buffé så är det. Min andra omgång

Tre små koppar te som avslutning, supergott! Fick visat förpackningen, så det ska inhandlas!

Några fina presenter fick jag med, tack!



Testade den här för andra gången idag, undrar fortfarande var är "caramel"? Har inte lyckats hittat var den smaken är än! Trodde det skulle vara strängar med sås... men ack var är de?




Ungar har gulliga saker nuförtiden, den här fick jag syn på idag och bad att få fota, söt eller hur?!

Ihopfälld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar