fredag 11 maj 2012

HUR vet man att man har tränat ordentligt?

Jo, man får fina blåmärken att visa upp :-). Först det klassiska hantelblåmärket...


Jajamän, där går hanteln emot när man kör hantelrodd

Sedan, stött till viktskiva under lastning av stång...

Detta upptäckte jag inte förrän jag kommit hem

Körde ett ryggpass i onsdags. 100kg marklyft och 20kg hantelrodd blev det, några få chins och rodd i maskin. Bastu 20min som avslutning. En "tant" tyckte det var för torr luft i bastun och öste på en massa vatten på aggregatet, det blev dödsstöten för mig :-). Ha, ha vilken hetta det slog upp! Plötsliga förändringar i bastun är inget för mig.

Igår blev det gymvila, vi begav oss ut till "Lödde" för att hitta/titta lite kläder. Men det blev inget fyndat för någon av oss. Lite nödvändiga matinköp bara som avslut.

En pojkes morgonbukett och en "skolmatsalsmåltid" bjuder jag på här innan jag måste hoppa i grodmanskläderna och bege mig iväg till jobbet...
Är de inte fina, säg?

Potatisbulle med en klick keso och lingon och en gammal favorit lingon-vitkålssallad. Tillhörande blodkorv skippar jag av flera skäl, främst för den innehåller vetemjöl... skäl två, vidrigt sött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar