lördag 12 maj 2012

Vad!?

Har hänt med det fina vädret?

Visst är den söt? Vet ej fotograf, hittat på nätet vid bildsök


Klarade mig fint från regnet när jag cyklade till gymet idag, men när jag skulle hem hade regnet kommit igång. Det lär väl fortsätta blåsa och regna resten av dagen.

På gymet startade jag med 30min cardio på crosstrainer, sedan blev det axelövningar och biceps för resten. Kör axlarna rätt lätt och försiktigt, inga bröstövningar samma dag längre.
Har rätt ont i axeln fortfarande, så det blir till att vara försiktigt ett tag till. Gjorde axelövningarna enbart med hantlar  idag.
Jag avslutade gymbesöket med bastu. Det börjar bli en vana att basta, tycker det är sjukt avslappnande och huden blir så fin av det. Håret tar stryk dock, eller rättare sagt hårfärgen och främst då de röda pigmeneten. Får se till att använda min "färgbomb" lite flitigare om jag ska fortsätta ha rött som den mest dominerande färgen på håret. Får väl även be frisören färga in det röda istället för att använda toning när det är dax för uppfräshning nästa gång.

Då jag fyllde upp mina depåer ordentligt igår så rann svetten av mig idag...  Får nog börja se upp lite med maten, lätt det skenar iväg och formen blir betydligt sämre än man riktigt vill acceptera/är bekväm med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar