onsdag 30 maj 2012

Snigel någon?

Ja, lite kul bilder från mitt jobb. Ungar har alltid nåt skoj/hyss/bus på gång... Idag var inget undantag. Några barn hade med sig sniglar till skolan, andra tog hand om sniglar. Ja, snigel och snigel, snäcka heter det faktiskt!
De som hade med sig snäckorna tävlade med dem mm. Andra barn hade lite andra tankar, de tog hand om "mat till myror"... Snäckorna skulle bli myrmat...


Min är snabbare än din!



Var iväg på gymet idag och körde en timmes cardio, 43min crosstrainer och 15min cykel. Efter det blev det ett bastubesök, har haft ett tags vila från det. Inte så lockande när man blivit stekt/kokt utomhus. Men idag har det varit betydligt svalare.

Igår blev det gym med, lite bröst (hantlar i snedbänk upp till 16kg/hantel) och lite rygg (hantelrodd upp till 20kg/hantel, tyngre hantar fick jag inte tag i...). Något mer hade jag inte tålamod till, hela gymet var invaderat av något sorts tjejlag. Deras tränare och en massa annat löst folk som bara var ivägen överallt... Note to self -Träna inte där på tisdagskvällar!!!

Usch, när ens träningsplaner grusas!



Igår svepte det förbi ett rejält oväder över oss, häftiga moln! Har aldrig ångrat att jag skaffat mobil med kamera, den har man ju med sig nästa överallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar