torsdag 29 mars 2012

Det drar ihop sig mot påsk!

Så fram med påskkärringarna, äggen, kycklingar och fjädrar, eller?

Det har varit två träningsintensiva dagar, i alla fall så känns det så. Igår körde jag rygg/bröst/axlar och en timmes cardio. I tisdags blev det 1 1/2 timmes cardio. Cykel har det blivit fram och tillbaka till gymet bägge dagarna. Det känns bra.
Om det blir någon träning idag? Det får jag se när det drar ihop sig. Försöker alltid känna efter så att jag inte överbelastar min kropp, det är då man (jag) skadar sig.


Har fortfarande inte orkat tömma mina kameror på bilder, så jag bjuder på "gammal skåpmat".

Jag har fallit för freselsen att äta lite vindruvor, det gillar inte min mage... så jag får väl låta bli innan magen pajjar helt... Men gott är det, men för bra för kistan... Bu, för att inte kunna äta vilken frukt man vill...

Nä, små barn ska inte pilla med skruvar och muttrar, de stoppar som bekant allt i munnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar