måndag 19 mars 2012

Många komplimanger!

Har nog aldrig tidigare fått så många komplimanger på en och samma dag som idag :-). Den nya frisyren har fått godkänt. Det hjälper ju till att arbeta på en skola, många som har mycket att säga om allt man gör och om hur man ser ut.

Vi var iväg på shopping igår med... lite mer saker fick kärestan tag i. Själv så köpte jag en ny hårborste. Vi landade på Thaiway på hemvägen, jag åt en stark rätt med fläsk kött, gott!

Mmm...

Idag var det gymdax igen, cardio, biceps och triceps blev det. 30+30minuter på crosstrainer med styrka emellan. Cyklade dessutom till och från gym för första gången på lääääänge. Lite mycket mat överlag i helgen, så nu får jag hålla igen lite om jag ska få resultat av diet i denna kommande vecka. Skulle vilja komma under 52kg, det är veckans mål att sträva mot.

Ibland vill man bara ha nåt litet gott... dessa sitter fint då tycker jag


Medan vi väntade på att gå in till resten av klassen idag efter ett halvpass, så körde vi lite gruppmassage. Skadar minsann inte att visa varandra lite omtanke och vänlighet :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar