måndag 5 mars 2012

Sci-fi mässan i Malmö

Var på den årliga Sci-fi mässan i Malmö igår. En upplevelse vill jag lova, förutom mycket prylar är där fullt med udda människor och en del kändisar. Jag tycker det är kul att plåta här, de flesta älskar när kameran riktas mot dem. Istället för att berätta med ord väljer jag att visa bilderna: folket! Prylarna får komma i ett annat inlägg.
Aliens i entrén

Batman... Känns lite malplacerad bland alla Star Wars figurerna?

Danske V fan gruppen ställde upp för gruppbilder

Hmmm? Nån grön udda figur

Hajrygga!

Helga

Herr Flick

Indy? Nä, men skön typ :-)

The Grudge? Den figur som skrämde mest folk på mässan för dagen... Smög sig på folk och bara strirrade på dem. Helt klart kuslig, "-uh, spooky" var mångas reaktion.

Lasersvärdsvisning för lyckligt barn, The Grudge smyger på folk i bakgrunden

Strike a pose! Vissa älskar att visa upp sig, denna tjej brukar jag plåta varje år. Hon klär ut sig till olika gestalter varje gång

The Grudge och jag

Kändispodiet, här får man köpa autografer och låta sig fotograferas med kändisen

Resten av gänget för helgen

Udda härlig frilla

Läderbrud

Hmmm? Röda mannen? Kanske nån Marvelfigur?

Sandkrigare? Star wars

Välfriserad

Längsta håret för dagen?

Här kan vuxna barn leka fritt med svärd som låter

Mangatjej lämnar mässan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar