söndag 18 mars 2012

Lite shopping

Igår följde jag mest med som stöd och smakråd åt kärestan som skulle handla lite nytt, men även jag hittade lite smått och gott. Här är något av det jag handlade.

Nu behöver jag inte fler nya strumpor på ett bra tag, en del av dem var löjligt billiga på Stadium Outlet ute i Löddeköpingen, om kvalitén är vettig återstår att se

NewYorker fynd

Kanske bra?! L´Oréal är märket. Maxfactor mascaran som jag köpte för någon vecka sedan på rea var gammal, blev papperskorgen för den efter två användningar, dyrtköpt rea det...

Ett annat NewYorker fynd, kul kläder till vettigt pris och kvalité i den affären



Över till något helt annat, i instruktionerna till mitt nya glasbord fanns flera dråpliga varningar. Detta är bara en av dem, don't try this at home!

Ungen ser så nöjd ut med, ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar