söndag 11 mars 2012

Veckans träning

En del träning har jag lyckats klämma in denna vecka. I måndags blev det konditionsträning för hela slanten, 30min crosstrainer, 15min cykel och 45 löpband som avslutning. Morgonvikten i måndags låg på 53.8kg.


Jajamän, jag har fler röda saker :-)

Tisdagen bjöd på ett ben-/vader-/axel- och bicepspass. Inga vikter att snacka om, nu är det mest underhåll av befintlig massa som gäller.

Onsdagen innebar vila, men ett besök på Rå Epok (här i Lund) med en kompis. Gott med sushi, kan rekommendera stället. Dit lär jag gå fler gånger!

Tordagen, vila igen, på jobb hade vi drop-in för föräldrarna. En semla med allt på slank ner... Gott, men kanske inte så dietvänligt...

Fredag, vet inte vad som hände, trött? Inget gym i varje fall. Ingen ätardag heller. Slank ner nåt litet bara. Hela veckan har legat på plus kalorimässigt, så jag skippade ätardagen helt för att inte veckan skulle bli ogjord dietmässigt.

Lördag, nu så blev det ordenligt slit på gym. Rygg pass from hell och cardio. Drog upp 100kg marklyft, 2 reps på det. Upp till 22kg hantelrodd, lite chins i assisterande maskin. En timmes cardio vid samma tillfälle.

10 mars efter ryggpass och cardio

Idag har bröst/axlar/biceps och triceps fått pisk. Pisk har även kroppen fått lite här och där då jag hoppade lite hopprep. En liten smygtest, har varit så sugen på hopprepet. Inget rep nu på några dagar så jag får chans att känna efter hur det tog. Morgonvikten idag låg på 52.8kg, så jag har nått veckans mål. Nästa veckas mål blir att komma ännu närmare 52kg gränsen ner mot 51.nåt. Får se hur det går :-).

11 mars


Pump efter passet

Lagom glamoröst efter avklarat pass. Nä, gymbagen är INTE röd, men den förra var

2 kommentarer:

  1. Starkt jobbat i marklyftet och oj, vad bra form du är i! Kör hårt :)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för komplimang! Jobbar på både form och styrka, en komplett diet vore grädden på moset :-)

    SvaraRadera