söndag 21 oktober 2012

Pain and no gain!

Ett litet delmål är nått, 52kg i morse. Nöjd, men mer ska bort! Varför? Bara för att det är kul att kolla formen ibland :-). Har väl lite stategier och tankar med det hela, men dem håller jag för mig själv och mina närmaste.
Sista jag gjorde på lördagens pass...jobbigt!

Nä, det blev inge bra bildresultat idag, ljuset inne på dass helt värdelöst... inga olika fotoval på mobilen gjorde nåt till det bättre, då kan man ju lika bra leka med bilden i Photoshop.


Får se vad jag landar viktmässigt  på fredag, på lördag väntas det god mat och mina hembakade kladdkakor som dessert...




Pain då? Ja, jag köpte en ny tandborste häromdagen, det var pain! Fick frisera den så den blev bättre :-)





En logga till en T-shirt man kunde beställa någon gång i början på 90-talet, retrohäftig tycker jag! Inskannad från byggartidning.




Nu ska jag se om jag kan leka fram några trevliga bilder, ska ge mig på att ta bilder på en krukväxt som jag köpt. Kanske dyker de upp här vid ett senare tillfälle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar