måndag 22 oktober 2012

Blommor

Idag var det tillbaka till jobb och vardagen, rösten kommer kräva några veckors tystare ägare. Men inget ont som inte har något gott med sig. Pratar nog alldeles för mycket och högt.

Blev lite bilder igår på min nyinköpta blomma, lekte lite med Photoshop med... Inget resultat som jag tyckte var toppen, men man kan ju leka! Får experimentera mer med att ta bilder, har inte riktigt fångat vad jag var ute efter... Turligt nog blommar de ju ganska så länge, så jag har många försök till på mig.

Naturens konst

Modern konst?

Imorgon väntar ett efterlängtat ridpass. Har även bokat in en 3.5 timmars långritt till allhelgonahelgen, den ser jag verkligen fram emot. Fast jag tror det är så att mitt sällskap på ritten ser ännu mer fram emot det än vad jag gör, ha ha ;-). Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar