tisdag 2 oktober 2012

Effektiv dag idag!

Idag känns det att man fått gjort en hel del!
Redan innan jobb hade jag hunnit med att rengöra kattlådorna, renbädda sängen och diska.
Efter jobb direkt hopp i ridkläderna, körning ut till Blentarp och ridlektion, under tiden sköter tvättmaskin lite mer hemmajobb.
Hem, duscha, ta hand om tvätt och nu lite slapp framför datorn... phu! Det tempot vill jag inte köra i varje dag! En extra kopp kaffe på jobb gjorde susen!



Väl framme i Blentarp tog jag en snabb bild på hästarna i hagen. "Min" häst gömmer sig längst bak i klungan till höger, det är den med den ljusa luggen.


Tänkte göra nåt mer försök att fånga Islandia på bild... men varje gång mobilen plockades fram började hon klia sig....

Och klia sig...


Nämen, nu står hon stilla, men gömmer sitt söta fejs bakom en stolpe... Får väl göra fler försök att fånga henne på bild nästa gång :-).


Idag fick vi galoppera, första gången på flera år för mig, så häftigt! Man känner att man lever när man sitter på ett djur i galopp!


Lite inspiration på kvällskanten kan man orka med, bara kolla in dessa damer! Wow!



Och en kul inskannad Muscleheadz från en tidning


Sov gott, det vet jag att jag kommer att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar