fredag 19 oktober 2012

Fredagssvett

Ja, det blev floder av det på gymet idag... så kan det bli när man inte riktigt är i form. Men jag tror på att svettas ut eländet.





Onsdagen bjöd på ett megapass i köket! Var iväg och handlade hem nötfärs, till min stora glädje var den dessutom tämligen billig, 45kr/kg. Så det blev lite väl mycket kanske?
5.7kg... Det tog låååååång tid att hacka all lök och vitlök. Sen att steka upp allt, paketera osv... Helt färdig när allt var klart!
Tror jag har så jag klarar mig till nyår nu i alla fall :-).

Räknade samman allt...

Men inget bra slutreslutat utan tillbehör!


I torsdags ringde en omtänksam kollega för att höra hur det var med mig. Första gången det ringde tänkte jag att jag struntar i att svara (jag kunde inte se vem det var som ringde: dolt nr), men då den som ringde ringde upp igen inom nån minut så var det väl lika bra att försöka svara :-). Det var väl precis så att det hördes vad jag sa i telefonen...
Rösten har blivit bättre nu, men jag är ordentligt hes fortfarande och säger inte många meningar per dag. Kommer hålla mig rätt tyst i helgen med... En sorts ofrivillig mindfulnessövning...


2 kommentarer:

  1. Sjukt bra pris på nötfärsen. Sjukt bra form också, du ligger i deff?
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Javisst var det bra pris! Jag brukar hålla ögonen öppna, men där blev jag positivt överraskad!

    Tack! Ja, jag ligger i deff 52kg i morse, så jag är nöjd :-)

    SvaraRadera