lördag 13 oktober 2012

Lite smått som blev över

Jag vågade ta mig till gymet i torsdags, körde en timme blandad cardio (crosstrainer, löpband och motionscykel), lite tri- och biceps och avslutade med ett halvtimmes långt bastubesök. Ryggen känns ganska stabil, men nåt är inte helt bra där. Kanske har jag nåt i systemet, för min hals känns lite buggad med...

Aktivitet till tusen blir det ändå idag, ska snart plocka upp väninnan vid stationen, sen bär bilen oss ut till en långritt hos Valleröds islandshästar i Blentarp (www.vallerod.com).
Blir spännande och se vad för hästar vi får denna gången. Nu när jag aktivt besöker dem har jag vissa pållar jag gärna skulle vilja få chansen att prova att rida på. Mer om det senare i helgen.

Lite bilder med mobilen har det blivit...

Frostmorgon på väg till jobb

Detta gör sig inte rättvist... men det är ju så läckert!


Fåren tigger mat när vi har utemellis med barnen, huvudet var mycket längre ut när jag började klicka av bilden... allt för att flörta med ungarna.

-Ann, kolla vår gubbe!

-Ann, he he nu har vi förbättrat den!


Omtänksamma kollegor på fredagsfikan, den var god!


Jag gjorde liknande med barnen, efteråt fick jag min egen lapp av ett av dem, den ska jag spara :-)

Välförtjänt mys efter belöningen (Sheba, nötköttsbitar i sås)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar