torsdag 23 juni 2011

Recension Overdrive från Eiselt

I förrgår tog jag 12 gram (utblandat i vatten) utan att ha ätit frukost och inte druckit mitt morgonkaffe (magen var pajj av glass).
Igår och idag gjorde jag allt som vanligt, frukost med kaffe. Efter det drack jag en drink på 24 gr (i vatten den med) av Overdrive.

När jag körde cardio kändes det ungefär som när man druckit mycket kaffe alternativt tagit en 200gr koffeintablett; ökad svettning, darrningar och ökad torrhet i munnen. Mer energi och uthållighet, jadå!

Kollade upp den på gymvaruhusets hemsida då det var från dem jag fick gratisprovet, 750 gr kostar 398:-. Inget jag kommer att satsa på då jag tycker mig få samma energi av bara koffeintabletter. De är så mycket billigare och mindre kalorier med dessutom.


24 grams drink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar