fredag 17 juni 2011

Camillas tur idag!

Fredag idag, som "ledig" är varje dag som en fredag :). Det bär snart iväg till gymmet, men först frukost och lite surfande. Tänkte presentera Camilla som jag länkar till. Lade först märke till Camilla i kön in till Fitnessfestivalen på lördagen, hon och coachen/pojkvännen (?!) hade lika dana plagg på sig. Om det var byxorna eller tröjorna vet jag inte. Sen var Camilla rätt brun i fejan, starkt dietad också. Alla som varit iväg på tävlingar vet att det är lätt att skilja publik från deltagare. De som ska delta ser extremt mörka ut, med konstig make-up (stark för den ska synas från scenen) och allmänt utmärglade i fejjan. Tog bilder under tävlingarna där Camilla fastnade. Dock hittade jag inte hennes blogg förrän flera månader senare på en annan blogg... Och kände då igen henne och började läsa.












En liten betraktelse efter man tittat på bilderna är att alla har olika fysik. Jag brukar roa mig med att fundera på hur jag skulle se ut på scenen och vems fysik jag mest skulle vara lik. Fysiken "off" har inte alltid likheter med fysiken "on".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar