onsdag 29 juni 2011

Ögonkollen, inlines och guling

Blev ordentligt synundersökt igår. Synen är oförändrad sedan mina senaste par brillor och det är ju bra. Om ca en månad kommer mina nattlinser, då ska det visas och trixas hur dessa ska användas. På kvällen ska de in och sovas med. På morgonen ska INTE linserna ur och jag ska tillbaka till optikern för kontroll. Kommer bli en del kontrollerande. Jag är tydligen utrustad med stora pupiller, så det kan ta lite längre tid för mig att korrigera formen på ögonen för att se bra utan linser/glasögon. Håller er uppdaterade om ni är intresserade.

Drog iväg med pojkvännen och åkte inlines igår kväll igen. Kul, men backar är läskiga! Tar nog ett tag att lära sig bromsa ordenligt, det är inte en rörelse som sitter i ryggmärgen.

I förrgår släpade jag mig ut med kameran och denna lilla filur var en dem som fastnade på bild. Vem sa att gult är fult?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar