söndag 19 juni 2011

Frukost, väldoft och kalasgott

Kände för att det var dax att variera mig med frukosten. Har ätit stekta ägg rätt länge nu, igår blev det en proteindrink och idag fick äggen bli kokta istället. Kryddade med min "favorit -äggkrydda" Spicy från Herbamare.

En kopp kaffe efter det så är man nöjd!


Väldoften står min Hoya acuta albomarginata för, den doftar så pass att det nästan blir för bra på kvällarna.

Igår fyllde svärfar år. Vi brukar inte vara mycket för att ge varandra presenter, men ett halvt kilo gott kaffe sitter ju sällan fel. El Salvador Bourbon Estate är nog ett av de bästa kaffesorterna jag provat så här långt i min kaffesmakar karriär. Och varför inte dela glädjen med andra?


Mer väldoft!


Gott till kaffet


Ytterligare gott!


Lite mer...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar