torsdag 16 juni 2011

Bara om naglar fast lackat :-)

Detta inlägg blir bara om naglar, fast såna med lack på och om nagellacksinköp.
Knallade in på Kicks idag, fastnade vid en låda med nagellack på rea. Kom hem med 3 nya lack (IsaDora 35:-/st), ja, det i mitten var det inte rea på... Hade egentligen spanat in ett annat OPI lack, men det får jag återkomma till en annan dag när jag fått tag i det från ett annat ställe. Men eftersom det har samma effekter, så lät jag köplusten ta över mig.

Glitzy amethyst, Teenage dream, Coral (coral inte riktigt till rättvisa på bilden, skimrar)

Inspirerad av andras lackbilder :-)


Små "flingor" med hologrameffekt

Mina naglar har äntligen vuxit såpass att de är jäms med fingertoppen

3 kommentarer:

  1. Den gillade jag! Nu har jag TVÅ att prova nästa gång vi ses! :)

    SvaraRadera
  2. Jag kanske ska ta med alla, så får du test en på varje nagel, ha ha!

    SvaraRadera
  3. Ingen dum idé om du fortsätta shoppa lack på detta viset tills vi ses igen! :)

    SvaraRadera