lördag 11 juni 2011

Mer nagellyx, thaimat och fina presenter


Fick bli lite mer nagelvård, lovar att berätta om jag tycker att det är något att satsa på; No soft nail från Scratch nails AB.



Min vän Linda (blogglänk finns underst på sidan: nikon.bloggspace.se) kom över en stund idag för att fira min födelsedag i efterskott. Vi åt kycklingspett på Thai way(kameran fick stanna hemma) och efter det drack vi te och snackade. Linda hade scrappat två fina saker till mig, tack!

Istället för ett kort skulle jag tro, ätbart också.


En väggkalender som jag länge önskat, en sugkopp löser upphängningen och placeringen.

4 kommentarer:

  1. Smart med sugkopp! Kul att du hittat en plats för den också. Och så klart skönt att du gillade den. Alltid svårt när man "skapar till andra"... :)

    SvaraRadera
  2. Jag satte den på sidan av skafferiet i "köket", nu ser man den från alla håll. Jag gillar personliga gåvor, de kan sällan bli "fel". Pengar kan köpa mkt fint, men kan aldrig ersätta den omtanke som ligger bakom nåt som någon skapat till en annan.

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra. :) Inte alla som ser det så kan jag säga. Just nu när inte pengar är något vi har gott om är det trevligt att det kan uppskattas med andra gåvor.

    SvaraRadera
  4. De som har problem med att förstå detta kanske inte är någon att umgås med?

    SvaraRadera