fredag 29 mars 2013

Långfredag

Det är ju påsk, så påskkärringen fick komma fram ur skåpet!

Hon har inte mycket till kvast kvar... hon har väl tagit för många flygturer till Blåkulla.
Min mamma har gjort henne.


Det blev ett pass på gym idag med, en timmes cardio (15min crosstrainer, 30min motionscykel och 15min crosstrainer). Vikter lyftes för axlarna, höll mig till enbart militärpressar idag.
Som max 30kg med stång.

Igår körde jag ben, började med knäböj med stång (upp till 80kg, grunda dock), sedan lite maskiner för framsidorna och baksidorna. Lite in- och utsida lår med. Cardio hanns med också.



Har nu kört Sizeon (från Gaspari nutrion) i två dagar under gympasset, lite ovanligt med sött i vattenflaskan, men idag tyckte jag att det hjälpte orken lite. Fast jag blir hemskt varm av det, rosafärgad, törstig och ådrig ;-). Att mina träningstajts var fodrade, varma strumpor på fötterna och rätt nydrucken på kaffe gjorde nog sitt med till värmepåslaget...



Formbild från idag, nu börjar det bli lite form igen. Mellanlägen är inte så kul att visa upp.





Lite annat smått och gott från kamerorna som jag ladda över till datorn idag.

 Om man vill så går det! Diskställ och lång matta bakpå

 En ny matta till köksavdelningen

 Fynd från rean, skidjacka, kostat nästan 1300:-, under 400:- på rea, blir nya ridjackan

 Nya shortchaps, börjar med att smörja in dem, så är de redo för att börja användas

 Passade på att smörja mina ridskor samtidigt

 Tillskott till samlingen, från Tradera den stora är ca 6cm hög





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar