onsdag 27 mars 2013

Påsk? Eller?

Med tanke på den så vill jag visa denna bild, kul!



Det har varit intensiva tränings och shoppingdagar, har fyndat en hel del som jag "behövde".
Till ridningen:
jackor att rida i (den gamla var helt paj i dragkedjan), två jackor ja, en skidjacka (400:- på rea, har kostat 1200:-) och en softshell att ha när det blir varmare. Shortchaps i läder, de gamla i konstläder har börjat spricka...

Till hemmet nya mattor och ett nytt diskställ... Pallar kanske slänga upp nån bild senare, efter att jag tömt kameror.

Idag blev det löpband i 45min, lite triceps och biceps, avslutade med 45min i bastun.

Igår körde jag rygg (hantelrodd upp till 22kg & marklyft upp till 90kg). Cardio i form av roddmaskin och motionscykel.

Blev väckt igår av folktandvården som fått fel nr... Kvart över sju ringde de första gången... Inge kul när man är ledig och för en gångs skull sover längre än till halv sju utan att bli väckt av varken katt eller bygge... Tänkte inte snälla tankar...
Då jag inte svarade första gången, för det hann jag ju inte, ringde de 10min senare... Något blev sen fel, för sen ringde de upp igen... Lyckligtvis blev det stopp på det hela sen :-).

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar