lördag 9 mars 2013

Romantiskt skräp?

Ja, finns det nåt sånt? Ja i alla fall hemma hos mig på mitt golv :-).



Det hade lossnat lite garn från min lurviga matta...
Skulle tro att en liten tass hjälpt till...


 Skyldig tass?



 Dess ägare


Idag körde jag bröst på gym och en timme med mixad cardio (crosstrainer, roddmaskin och  motionscykel). Ville testa lite i bänkpress som jag är grymt "svag och kass i"... 14 reps med 35kg klarade jag av, hade nog kunnat få till några till med passare.
Har man en gång fått stången på näsan får man lite respekt...
Körde några set till efter detta, men då plockade jag av vikt. (30kg x10 reps x 4 set).
Körde sedan hantelpressar i snedbänk upp till 14kg x 10 x 4.
Måste gnälla om att jag fortfarande har ont från vänster lill-/ringfinger ner till handleden sedan jag tog min vurpa på cykeln. Läk nångång!

Fredagen var en av mina tidiga fredagar... det händer inte så ofta... tog en tur på stan för att kolla in modet i butikerna... blev inget nytt inhandlat i klädesväg... hittade inget kul. Köpte däremot ett resekit med Morocconoil produkter.



Min "gamla" Moroccanoil olja håller på att ta slut, så jag ville passa på att testa lite fler produkter då jag är väldigt nöjd med oljan. Testade schampo och balsam idag (ingen olja i då jag vill se vad dessa gör med håret), verkar bra!

I torsdags var jag i vanlig ordning på gymet igen, axlar kördes igenom och 45min cardio (15 + 15 min crosstrainer och 15min på cykel).

Ikväll är det den svenska finalen i melodifestivalen, skulle tro att vi tittar på den med sällskap av släkt.



Ha en bra kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar