torsdag 12 april 2012

Vart tog dagarna vägen?

Ja, de bara rusade. Nyss hemkommen från kvällsmöte. Halvt död nu, kattlådor ska fixas, kroppen ska duschas, lite mat, sedan sängen igen....

Magen har varit paj sedan i söndags, har definitivt fått i mig nåt jag inte tåler. Har lyckats släpa mig till gym ändå i tisdags. Blev 30 minuter cardio på crosstrainern följt av triceps och biceps.

Var på återbesök hos min optiker igår, en ny lins till höger öga är beställd. Får nog ta en ordentlig funderare av denna linsmetod om detta upprepas snart igen, att jag behöver ny lins/-er var 6:e månad för att styrkan behöver justeras. Får söka lite mer på nätet om vad som är "normalt" när det gäller byte av linser och justering av styrkor.




Har fixat lite med min blogglista, inaktiva och oaktuella länkar har plockats bort, ny har tillkommit. Jag har några bloggar till som jag besöker lite då och då. Kanske kommer jag att lägga till några av dem vid ett senare tillfälle.


Nåt jag varit sugen på länge, får snart testa att göra glutenfria! Har köpt "mjölmix" i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar