torsdag 26 april 2012

Senaste veckans träningspass

Oj, oj, oj, var tar tiden vägen? Har saker att göra ikväll med som tar tid från "datortid" :-). Ska träffa mitt arbetslag privat och äta lite gott, det ska bli trevligt!

Sist jag skrev något om min träning var för en vecka sedan, har knappast vilat sen dess, men min ena axel har gett mig problem. Måste börja stretcha den eller nåt, för den protesterar rätt ofta. Jag har börjat lägga lite mer fokus på axelträning och kanske har det blivit lite för bra? För mycket träning helt enkelt så den blir överbelastad? Ändring får det bli!

I lördags blev det 60min på crosstrainern, sedan 30min löpband.

Söndagen bjöd på axlar, biceps och triceps + 30min crosstrainer

V.17
Tisdagen var ryggdag, 15min uppvärming på crosstrainern, ryggövningar blev marklyft (upp till 90kg), latsdrag i maskin, rodd i maskin.

Igår onsdag blev det 60min på crosstrainern.
Idag vila och ätardag!

SizeOn har gett lite mer uthållighet och size har det blivit, men magen gillar inte! Förvandlas till pruttmaskin... Så jag får lägga ner det ett tag, får se om jag kan få tag i en mindre förpackning rent kreatin och se om jag fortsätter fisa av det med. De SizeOn som inte är pre-contest har gjort att jag vätskat på mig ca 2kg... Gillar jag inte, är nog lite vågfixerad, plus att "kärlekshandtagen" växer mer än jag är bekväm med just nu... Enda positiva är att man sväller upp i ansiktet så man ser mindre härjad ut och några år yngre med :-).

Dagsformen 22 april, svullen & go



En annan sak förutom träning som bidrar till mitt ökade välbefinnande är mina nattlinser! Fick hem min nya högerlins för en vecka sedan. Synen har blivit bättre, men jag räknar minst en vecka till innan jag nått full förväntad synkärpa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar