torsdag 19 april 2012

Lite smått & blandat

Lite blandat från mobilen som jag just tömt på bilder.

Börjar med dagens form, morgonvikt på 54,3kg. Ingen dietframgång att rapportera precis. Har lagt på mig en del vätska sedan jag började med SizeOn (där bland annat kreatin ingår).
På gym idag blev det rygg, biceps och triceps. Ryggen fick latsdrag i dragmaskin, rodd i maskin, hantelrodd (upp till 22kg), några usla chins. Biceps och tricpes fick sitt med hantlar och dragmaskin. Ingen cardio, men cyklade till och från gym i alla fall idag.




Handlade lite på vägen hem och sprang på:

Är galen i dessa, nu kom rean jag väntat på! 10:-/påse. Så fyra påsar fick följa med hem... Mmmm...


Mellanmål igår när hungern slog till när vi var iväg på ett shoppingcenter, första gången jag smakade denna. Vad tyckte jag? Gott, men för dyrt! 18:-, men man får ju en sked med och kan börja äta direkt. En nödlösning om hungern akut slår på och man har svårt att hitta nåt vettigt.
Japp, så här ser den ut!

Innehållsförteckningen

Skeden monterad och redo

The end!


Varför inte lite mer mat? Några av veckans måltider på jobb:

Jobblunch

Mellanmål, glutenfria flingor på, två olika mixer

Barn som påskpysslat och inte fått hem sig hem än... Nu e påsken över!

Någon har format ett hjärta av geggamojja

Från friluftsdagen

Ny övergång till nytt tusental, passar ju fint på årsdagen!

Present som snart ska ges bort...

2 kommentarer:

  1. Nee det är inte handgjort. Heter wave och är importerat från portugal :)

    SvaraRadera
  2. Ahh... det såg väldigt mysigt ut i alla fall ;-)

    SvaraRadera