lördag 7 april 2012

Påse, påse i bilen där...

säg mig vad döljer du där?

Två myskopåsar?

Ena påsens innehåll

Den andra påsens innehåll

Vädret var inget vidare igår, så det blev inga vackra vyer utomhus att föreviga. Testade endast de nya objektiven inomhus. Men nu idag ser det allt bättre ut med vädret, så jag tror vi sticker iväg ut till havet nånstans och vidvinklar oss :-).

Igår sålde jag min trotjänare Nikon D90, men lite, lite sorg i hjärtat såg jag den bäras iväg i "min" kameraväska.... Sekunden efter fick jag en ny tanke som gav mig glädje att nu ska den få ge mycket lärdom och glädje till nångon annan. Min "gamla" D90, blir någon annans första digitala systemkamera. Så mycket kul den kommer att ge och så mycket äventyr den kommer få vara med på :-)! Jag gillar återvinning!

Paketet som var till salu

Vad jag nu lagt ut annons på... Får minsann lägga ut min foto-ryggsäck så småningom med.. Den är för liten nu för attt få plats med allt samtidigt i. Men först får jag leta upp någon ny vettig väska som jag gillar som rymmer allt jag vill ha med i den.

Vi var iväg igår eftermiddag och skulle titta efter skor till kärestan. Många dojjor har vi testat (bland annat såna där med konstiga banansulor som folk rullar omkring med), men inga köp gjordes. Däremot lite mat på vägen hem, mmm... Fick dock ett himla magknip på natten. Men det kanske var nåt annat än maten... Hoppas jag!

Idag blev det ett packat pass på gymet, de har stängt imorgon och de hade stängt igår. Så idag fick ben, vader, bröst, axlar och biceps jobba på rätt bra. Mest och tyngst fokus på bröst. Min ena axel har plågat mig rätt länge nu, så jag körde mest fria vikter för brösten (cabel cross är plågsam som tusan just nu med axeln). Pangade på tungt med bröstpressar med hantel. Upp till 14kg fick det bli. Militärpressarna för axlar slutade vid 25kg (20 kilos stång m vikter). En kvarts cardio på crosstrainern som uppvärmning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar