onsdag 4 april 2012

Hett & kallt om vartannat

Idag vilar jag från gymet, lite mör nu efter några dagars träning. När kroppen signalerar vila, får den vila.
Det blev en timmes cardio, triceps och biceps igår...

Sedan begav jag mig en bit uppåt i Skåne och hälsade på min kompis. För första gången i mitt liv har jag testat att basta (torrbastu) och sedan kallbada. Det blev nog runt 4-5dopp, tappade räkningen till slut. Betydligt skönare än jag hade kunnat tro! Det kan jag helt klart tänka mig att göra om igen! Glutenfri pizza efter bad, äntligen! Årets första pizza! Vi avlutade dagen med en promenad.
Lite bilder från dagen.

Infotavla

Betalluckan

Kallbadhuset

Där till vänster är damernas! (herrarna längst till höger)

En av de två bastur på damsidan, här hade man utkik över sundet

Här går man ner om man vill plurra

En del av menyn på pizzerian

Mmmm....Monte Carlo med gorgonzola....

Slut!

Hey, kommer jag också med på bild?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar