tisdag 17 april 2012

Friluftsdag och gym!

Idag har det varit en dag som tillbringats mest utomhus, skönt! Men vädret har minst sagt varit varierande. Solsken, lite regn, hagel, sol igen, regn osv... Trött är man nu i alla fall!


Med tanke på dagens väder


Utan att skämmas tog jag bilen till gym idag, väl där värmde jag upp 15min på crosstrainer, sedan blev det benträning med knäböj upp till 70kg, efter det lite baksidor i maskin. Bröst och axlar efter det, hantelpressar för både bröst och axlar (bröst upp till 14kg/hantel). Lite militärpressar (upp till 30kg på stång) med. Sedan var jag rätt slut... Nu väntar snart sängen, tänkte komma i säng något tidigare idag.

Har de senaste dagarna börjat ta SizeOn från Gaspari igen. Lite bilder på den jag drack/åt upp först. Har nu gått över till en av mina andra burkar som inte är pre-contest (underst av de två burkarna på bilden). Förväntar mig bli något mer "vattnig" då kreatin kan ha den effekten på fysiken. Smak? Sliskigt sött! Föredrar att dricka vatten :-).

Övers pre-contest, undre burken har smaken wild berry punch

Pre-contest

Klicka upp vid intresse

Omskakad

När den stått ett tag

2 kommentarer:

  1. Den måste jag få smaka nån gång när du tar den :) Den har jag inte testat, kör just nu bara med superpumpen :)

    SvaraRadera
  2. Wil berry punch tar slut efter denna helgen, går då över till den burk jag fick av dig då du inte klarade av smaken på den :-), ha ha! Efter det tror jag att jag kommer att köpa "ren" kreatin, svårt att se vad som ger effekt när det är så mycket olika ingredienser i en blandning.

    SvaraRadera