lördag 28 januari 2012

Vardagslyx!

Vilodag med inte för kameran och energin verkar det som :-).

Mitt emot mitt hus är det ett större bygge på gång, nu kör de så gott som varje helg med... Rätt ok ändå då de inte väsnas allt för mycket (peppar... peppar...). Igår morse hade de full rulijans när jag drog upp rullgardinen kl 5.30... hur orkar man med att jobba såna tider på ett bygge? Sen helgen också... Usch!


Lite nyinköpt vardagslyx som rubriken antyder: te, te och mer te... och en liten bit choklad som jag fick gratis.
French earl grey, avnjutes med fördel till frukost

Mambo Jambo, mkt frukter, den röda saken nere i till höger är smultron

Samba, kaktusblommor och kolasmak

Chokladen som jag fick:
Bilchoklad á 8:-/st? Detta var den mörka varianten

Smaskig, men köpa själv? Äh, för dyrt säger snålisen

Mambo Jambo först ut i tesilen
Blommer och blader flyter omkring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar