söndag 22 januari 2012

Hungrig som en Get?

Nä, det är jag inte, men getter verkar gilla att smaka på det mesta! Själv håller jag mig till en bestämd kost, så slipper man nibbla på allt som kommer i ens väg ;).

Kan jacka smaka gott?

Eller kanske tröja?

Söndag är den dag då det inte är lönt att stressa iväg till gymet på, de öppnar ju likväl inte förrän kl 12. Har inte fått loss tummen och köpt kort på gamla gymet än heller. Idag väntar bröst/axlar/armar pass, möjligtvis en del cardio med. Igår blev det ben och ingen särskild cardio förutom 10 minuter på cykel för att värma upp benen. Formen överlag börjar bli bättre, väntar dock med att ta nya bilder och dela med mig av dem ett tag till.

2 kommentarer:

  1. Ville bara säga att jag är tillbaka och läser igen. :) Har haft för mycket själv men nu börjar äntligen rutiner och livets pusselbitar falla LITE mer på palts så det finns tid över till annat. Vi skulle verkligen vilja ses, känns som evigheter sen!

    SvaraRadera
  2. Vad bra att livet börjar falla på plats! Ibland tar sånt tid.

    SvaraRadera