söndag 29 januari 2012

Dagens pass

Jäpp, jag kom iväg till gymet idag. Fast tungt var det och motivationen var inte på topp. Nu efteråt känns det bra i alla fall. Körde axlar/bröst i cabelcross, militärpressar med stång för axlarna och triceps och biceps ("kabelmaskin", stänger och hantlar). Cardio blev det lite det med, 15 minuter på cykel som uppvärmning och avslutade med 30 minuter på crosstrainer.

För att fortsätta öka pressen på mig själv:
Dagsformen efter 4 dagars vila från gym och efter en ätarkväll i fredags, morgonvikten visade 54.7kg.

Åh, stön, har jag bra ljus nu? Va, knäpp av nu mobilj**el!

Syns nog ingen större skillnad på bilden från förra gången, men benen är smalare (de syns ju knappast här, he he) och i omgångar blir man lite "sladdrig" när fett släpper. Kanske kommer det magbild så småningom och resten av kroppen med. Idag var magen rätt degig så den ville inte vara med på bild :-).
Gäller liksom bara att orka rigga upp hela utrustningen och hitta ett bra ställe i lägenheten att ta bilder på om man vill ha lite vettiga bilder. Enklare att bara uppsöka en toa med hyfsat ljus och greppa mobilen. Men ju bättre formen blir ju mer taggad blir man att dokumentera framgångarna.



Den här är ju så förbannat rolig! Kan inte sluta skratta åt den hur ofta jag än ser den!

Nu väntar ett rörigt skafferi på att rensas ut och ställas i ordning, allt med gluten ska ställas för sig så att andra kan äta upp det.
Fast först kanske jag måste testa mina nya kunskaper inom Sudoku! Pojkvännen förklarade igår hur det hela går till. Jag har undvikit det i många år då jag trodde det var nåt matematiskt som skulle räknas ut... Gillar inte matematiska utmaningar... kanske borde jag öva mer på sånt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar