lördag 7 januari 2012

Dripp dropp....

Vilken överraskning, det regnar igen. Bu, för tråkigt väder!


Droppar kan vara vackra, men tröttsamt när de faller hela tiden från himlen...


Ja, vi (läs han) fick ordning på digital-tv igår, så nu har jag återigen tv att titta på. Tack för tålamodet, min fixare!
Lite bökigare att spela in på min DVD har det blivit, Telia vill ju att man ska köpa deras dyrare digitalbox istället. Man kan inte i dagsläget (utan den dyrare boxen) spela in från en kanal och se på något annat samtidigt. Dessutom måste digitalboxen vara på, för annars blir det inget att spela in heller. Får väl se om det stör mig så pass att jag köper en dyrare box. Har ju faktiskt inte betalat nåt för den jag faktiskt har :-).

Ska snart trotsa vädrets makter och ta mig till gym, bara svettpass inplanerat idag, dvs cardio. Vill man ha inspiration idag kan man ju slå på kanal 4 kl 20.00 för då är det premiär för Gladiatorerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar