måndag 10 december 2012

Ont i halsen....

Nej, igår började jag få känningar av halsont, inte mycket bättre idag precis. Jag vill inte!

Blev ett ordentligt pass på gym igår. 10min uppvärming på crosstrainern fick räcka sedan var det viktdax. Ben, vader, axlar, tri- och biceps orkade jag mig igenom. Idag blir det vila, vaccination och försköning hos frisören. Finns det ork efteråt så kanske en liten inhandlingsrunda på något varuhus med generösa öppettider. Behöver inhandla julklapp som ska medtagas på fredagens julfest. Kanske även några fler goda Pukka teer?

Lyckades med konstycket att trycka ner avtryckaren på mobilen efter detta jobbiga pass och fånga dagsformen. Magen blev inte bra och ork att leta upp annan toa för bättre spegel fanns inte...

Halv dubbel biceps

Lite rygg


Lite gott att äta efteråt, en bar sitter alltid fint efter ett pass. Ja, en bar sitter alltid fint! En godbit som har sparat många godisar från att slinka ner vid svaga ögonblick!




På kvällen blev vi lite småtokiga och begav oss ut på cyklarna och cyklade hem till svärföräldrarna i snö och blåst. Slirkigt ute men vackert!
Stämningsfullt med avdentsljusstake hemma hos svärföräldrarna. Har inte hittat någon själv som uppfyller min inre bild av hur en sådan ska se ut. Får njuta av andras.




Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar