tisdag 26 juni 2012

Ska bara...

slänga ner några rader här, sedan ska kameran riggas upp här hemma för lite nya inomhusprojekt. Blir reslutatet vettigt delar jag med mig av bilder senare...

Har vilat från gym idag, känner mig rätt genomtränad, så vila är nog vad kroppen behöver idag.

Igår blev det 45min crosstrainer, sedan lite axlar, efter det 30min löpband med intervaller.
På eftermiddagen hade jag en tid hos tandhygienisten... Inget jag diggar precis, men nu var det rätt länge sedan jag fick mina tänder undersökta och polerade. Allt gick bra, inga nya hål. Fick erbjudande om att ta en tandvårdsförsäkring, men en snabb huvudräkning visar att det kostar mer än det smakar... Ev tandläkarbesök varannat/var tredje år, när en fyllning trillat ut är billigare än att ständigt betala 100:-/mån...




Söndagen bjöd på ett tungt pass med bröst, bi-, triceps och 15 + 20min crosstrainer. Inga rekordvikter att snacka om, min axel plågar mig fortfarande. Körde lite bänkpressar, men inga ökningar på egen hand att rapportera om. "Fastnade" dock med stången liggande över bröstkorgen.. och då är man väldigt nöjd över att min vana att INTE använda klämmor kommer till nytta. Bara att luta stången åt ena hållet så ramlar viktskivorna av. Har respekt för bänkpress sedan jag skulle lägga tillbaka stången i hållaren och jag missade ena sidan och fick stången över näsa och kinden (med 45kg som totalvikt)... Aj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar