lördag 16 juni 2012

Lördag


Igår hade vi skolavslutning, mycket spänning och förväntan bland barnen. Nu är det i alla fall sommarlov för dem! Jobb för mig ett tag till i alla fall, vi har barn som behöver omsorg hela sommaren. Fick fina presenter igår, gott och blandat från Kahls kaffe från föräldrarna och ett fint collage av barnen. Trevligt!


Barnen hjälpte till att göra fint på skolgården inför avslutningen

Mmmm... en del gott här, tyvärr får jag ge bort hälften då allt som är ätbart (allt utom lemoncurden) innehåller gluten... Men det glädjer nog någon annan, delad glädje är dubbel glädje :-), förhoppningsvis gott kaffe och te att njuta av för mig i. Det var en trevlig present i vilket fall som helst!


Ahhh.. glädjer en när barnen gör fina saker!


Sommartider är det på gymet med... Man får väl bara gilla läget och anpassa sig. Varför man måste öppna senare på söndagar fattar jag inte riktigt.. Men folk i allmänhet kanske sover då?


Jag hade gärna gymat Midsommardagen.. men många kanske vårdar sin baksmälla då?

Idag har jag börjat känna mig lite bättre efter att ha mått ganska så skunkigt sedan jag vaccinerades förra torsdagen. Har haft dålig aptit och mått rätt illa. Inget som skadar figuren precis, men det är trist att inte ha nån ordentlig aptit. Träning har det blivit av ändå, men kanske inte med den driv som jag hade önskat funnits där...

I onsdags blev det ben och vader, knäböj upp till 70kg och mycket malande på vaderna. Fortfarande bara med egen kroppsviktsbelastning.
Torsdag var vilodag.
Fredag blev 45min crosstrainer och 15min cykel, avslutade med bastu.

Idag har jag kört rygg, upp till 100kg marklyft blev det och ett misslyckat försök på 105kg. Lite chins i maskin med assistans och lite latsdrag i dragmaskin.

Dagsformen idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar