fredag 22 juni 2012

Midsommarafton

Det har gått på sparlåga här på bloggen den senaste tiden. Har inte haft igång datorn så mycket, då blir det inte så mycket bloggande heller. Men nu så :-).

Även om jag har vilat från bloggen så har min mobilkamera dokumenterat lite av vad den har fått följa med någonstans...  Ett axplock från de senaste dagarna.


Starkt med nötkött på Thaiway

Gratis upp till 2 timmar

Ibland e det skönt att bara vara passagerare och åka med...

Vardagshumor, just då var det kul i alla fall

Sommargåva från chefen

Pocketen inuti paketet

Vi som ville fick även nytt läromedel

Bebis kommer på besök, de nyfikna barnen trycker näsorna mot rutan

En tilltufsad "hästfluga" som ett barn kom springade med

Nya flugan, sandtatueringar




Överraskade mig själv idag med årets längsta löprunda utomhus, 8.63km (enligt RunKeeper) på 1 timme. Allt var inte löpning, blandade med snabb gång lite då och då. Gick betydligt lättare än jag föreställt mig, kondisen är helt ok, faktiskt! Kanske kreatinet gör nytta här med? Ökar kanske uthålligheten? Who knows, skönt var det i alla fall! Nu kanske man kan fylla upp sig med nypotatis och sillar? Borde ge lite enegidepåer till en löprunda imorgon med?

Träning har det av någon anledning blivit lite mindre av, kanske laddar jag om batterierna inför semesterträningen? Brukar köra på rätt bra när jag är ledig från jobb. I söndags körde jag bröst, axlar, biceps och triceps. 30min cardio på löpbandet. Vilade på måndagen, då vi hade utvecklingsdag på jobb... Efter jobb blev det sushi på Rå Epok, alltid lika gott där!


Mmmmm, blir redan sugen på ett nytt besök! Nytt för denna gången var chilimayo, gott!

Ingen vitfisk, då är jag nöjd!

Rullarna som jag vill ha dem, endast de med semsam utanpå


Extra wasabi till mig, extra ingefära till henne

Tisdagen bjöd på cardio 30min crosstrainer och 15min löpband, avslutade med bastu.
Onsdag, vila.
Torsdag var inbokad för frissan och inköp av gottigheter inför idag. Lite god sill från Saluhallen, nypotatis, fler sillar (Abbas) och kaviar till äggen. Rätt nöjd med det :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar