onsdag 27 juni 2012

Leka bör man....

annars dör man? Kanske inte, men man ska försöka ha kul i alla fall!

Jag hade lite kul igår med vattendroppar... Delar med mig några bilder här. Den ätbara rekvisitan åt jag upp, det ångrar jag lite idag då jag fick ont magen av den. Gott var det i alla fall :-).





Träning har det blivit idag, ett ganska så lätt benpass med knäböj, vader och lite blandade maskiner. Lite mage och korsrygg med. En kortare uppvärming på crosstrainern blev det med (15min). Avslutade det hela med bastu.

2 kommentarer:

  1. Här får du också berätta hur du gjorde... :)

    SvaraRadera
  2. Kan lägga upp ett inlägg med hur jag gjorde senare.

    Men det här behövs: stativ (väldigt nödvändigt!), tamron macrot igen, olika inställningar beroende på vad som ska bli i fokus, manuell inställning som vanligt, använd kamerans självutlösare då jag inte har någon trådutlösare till D700. Dc-fodral, nåt att droppa vatten med på fodralet. Jäpp, du får se mer när jag gjort ett inlägg om det hela :-)

    Översta bilden med godisarna:
    90mm
    iso 200
    F57
    Slutare 3

    Dropparna från sidan:
    90mm
    iso 200
    F6.3
    Slutare 1/800

    Min egobild:
    90mm
    iso 200
    F20
    Slutare 2. 5

    Lustiga ansiktet:
    90mm
    iso 200
    F22
    Slutare 1/2

    SvaraRadera