torsdag 24 januari 2013

Torsdagsmorgon

Vaknade lite för tidigt idag... Så varför inte slänga ner några rader här? Ikväll är jag säkerligen för trött.
Vet inte om det är ljuset, årstiden eller vad. Men vid tretiden på eftermiddagen får jag världens dip...
Blir så urbotat trött då...
Känner för att djupdyka i ett sockerpaket och bara frossa... Men det har jag inte gjort.



Denna vecka har jag börjat med kreatin igen, var på G före jul, men då var jag så trött och småkrasslig att det blev inte så mycket tränat. Så jag avbröt. Men nu är jag på gång igen.
Har dock bara tagit det i tre dagar, så ingen effekt ännu.

Kvällsmat i veckan, micrad lax med ett berg grönsaker

Två gympass har det blivit så här långt denna veckan. I måndags körde jag igenom ben och vader. Då det var ren galenskap med folk på gym fick det bli allsköns olika maskiner.
Hela magasinet i en av benmaskinerna igen, känns lite löjligt när man ser stora killar frusta i samma maskin...
Cardion bestod av 15min uppvärming på crosstrainern.

 Mögeldrabbad förskola rivs

 Allt tömt inuti, bara höljet kvar

Barnen tittar på

Tisdag blev vilodag då jag kände mig rätt sliten, då är det dax att vila!

-Ann! Titta vad jag har byggt!

Igår onsdag fick axlar, triceps och biceps jobba. Återigen galet mycket folk på gym, dessutom lyckades jag pricka in den tid då några lag var där och tränade. Vi har både handbollskillar och tjejer där, dessutom något basketlag som kör på gymet. Kul med folk till en viss gräns... Skulle väl tro att allt lugnar ner sig till början av mars då de "vanliga svenssons" som ska komma i form inte orkar med det hela längre :-).

Börjar bli sugen på sånt här nu när jag dragit ner på maten (kolhydraterna främst)... Får väl snart se till att få äta nåt liknande...

Får se till att testa en glutenfri nånstans i Lund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar