måndag 26 november 2012

Tvjuvstartat!

Jajamän, kunde inte vänta längre! I fredags blev det glögg! Gott var det!

Mandlar och russin i är ett måste för min del



Igår smörjde vi kråset på Halong här i Lund. Något är det med den maten, en viktökning på 1.4kg nu på morgonen är inte att leka med! Tur man vet vad man ätit.

Väntar på maten... helt utsvulten efter en shoppingrunda

Min mat, samma som alltid... man vet ju vad man vill ha :-)

Jäpp, han kör på med sin favorit med


Helgens träning är jag nöjd med, det blev rygg igår. Marklyft och hantelrodd. Marken slutade på ett lyft på 90kg, handen tyckte det räckte med det. Hantelrodd var aningens mer besvärligt än vanligt, där bestämde jag mig att 22kg fick räcka. Svårt att ta stöd på bänken med vänsterhanden. Värmde upp med 15min på crosstrainer och avslutade med 30min på densamma.

Lördagen bjöd på axlar, biceps och triceps. Samma rutin på crosstrainern med 15min uppvärming och 30min efter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar