måndag 19 november 2012

Arnold...

Behöver han mer presentation?


Näste man i Mr Olympiaordningen var just Arnold Schwarzenegger.


Sedan kom Franco Columbu:



Idag bjuds det på vilodag, då min rygg fortsätter signalera till mig med små nervryckningar antar jag dess varning och slår av lite på takten. Igår körde jag 1 timme på löpbandet med blandad fart och sedan 30min på crosstrainer, avslutade med att slappa en halvtimme i bastun.

Morgonvikten idag var 53kg, inte särkilt oväntat då jag börjar se att kreatinet "fyller upp" mig, plus att jag lagt in kokt potatis i kosten.




Ska snart ta mig ner till stan och lyssna på en föreläsning, hoppas det blir intressant då jag annars kan ha svårt att hålla mig vaken. Är inte van att sitta och bara lyssna...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar