lördag 3 november 2012

Lite frusen....

efter dagens långritt, så efter en kopp kaffe ska jag lägga mig i ett varmt bad och bara gona mig!

Jag fick äran att rida Hrafnkell Karlssons tävlingshäst "Sleipnir från Vallerödslund". Vilken häst! Wow, jag tror jag blev lite kär! Vi var 6st på ritten, plus vår guid/vägvisare.


Bild lånad från www.vallrod.com (galleri)


Lite bilder från dagen:

Väntar på att bli borstade

"Min häst" denna tur

Sleipnir borstas i boxen

Sadlad och tränsad, redo för tur!

Stopp efter ett tag för att kolla allas sadelgjordar

Gräspaus nr 1 för hästarna

Härlig utsikt

4 uppbundna inför ryttarnas fikapaus

Min pålle, Sleipnir från Vallrödslund

Kliar sig

Fika, jag hade med egna mackor (enklast så)

Samtal, jag smyger runt och tar lite fler bilder o njuter av naturen istället

Gräspaus nr 2


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår var det sista dagen på höstlovet för barnen, vi gick till Kino och såg Mästerkatten. Den var kul, spännade och lite sorglig, precis som en tecknad film ska vara.



Gym blev det igår med, bröst/axlar, tri- och biceps, 45min på crosstrainern. Kändes segt allt sammans. Förkylning i kroppen än? Behov av kolhydrater? Who knows... fyllde på med några knäckemackor på kvällen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar