tisdag 4 september 2012

Sushi- tisdag?!

Jag har längtat... Två inställda besök innan det blev av... Men idag kom jag och Åsa  iväg till Rå Epok och åt Sushi! För att verkligen fylla upp blev det idag 15-bitars, äntligen lagom mätt! Mmmmm... Gott!


Ahhh... Maten har kommit, visade sig rätt snart att vi fått fel fat, så vi bytte med varandra efter fotot tagits.

Extra allt... extra wasabi och ingefära, en skål med chilimayo

Enda gången jag har mycket kvar när den andra ätit upp, med kärestan och Thaimat brukar det vara tvärtom :-). Här är det jag som drar ut på det hela medan Åsa slukar



Vet inte vart tiden har tagit vägen den senaste tiden, snabbt har det gått i alla fall! Vi har bland annat varit hos svärföräldrarna och ätit lite smått och gott!


Kolla in placeringen på lockespindeln... min humor... say no more...


Träningen har varit bra, min rygg är nästan helt återställd. Det har blivit några joggingpass, några själv och ett tillsammans med kärestan. Men fy vad det är skillnad på utomhus- och inomhuslöpning! Går ju inte att jämföra på samma dag! Rygg, axlar, biceps har fått sitt med. Kanske blir det morgonjogg imorgon med? Eller ska jag kanske passa på och sova?





Till slut....lite inspiration, från en gammal tidning, men det spelar ju ingen roll!




2 kommentarer:

  1. Tack för besöket och kul att ni var nöjda med maten (igen) :)

    Hoppas vi ses snart igen!

    /Daniel, Rå Epok

    SvaraRadera
  2. Vi har ALLTID varit nöjda när vi besökt er, ni förtjänar all reklam ni kan få!

    SvaraRadera