måndag 10 september 2012

Vilomåndag...

Jusr precis, idag blev det vila från gym. Varmt som tusan under dagen har det varit,  flera timmar ute i solen. Solen gör mig trött och lite "överkokt". Tog det lugnt när jag kom hem, läste lite ur:

Boken jag läser för tillfället, lånade den för en mindre evighet sedan. Har blivit mer läsning än sittande framför datorn på sistone.
Jag lovar, nu är jag snart klar med den!


Morgonskoj från Sydsvenskan!

De flesta har nog fullt upp med sig själva...
Också från dagens tidning.


Igår sprang jag 8.8km på löpband, tog en timme. Av den timmen så gick jag 5min i början, sedan var det löpning non-stop i 55min. Det är jag nöjd med! Efter löpning gick jag till de fria vikterna och plågade min axlar lite.

I lördags körde jag bröst, axlar, biceps och triceps, cardio fick räcka med cykel fram och tillbaka och så 15min på crosstrainern innan de fria vikterna som uppvärming.

Dagsformen på 54.1kg då det begav sig den 8 september:





Torsdag och fredag blev vilodagar, kände mig lite varm/kall vartannat.

Fick iväg oss till Hööks i fredagskväll, köpte dessa ridskor. De har stålhätta så nu kan jag bli trampad på utan att fötter och tår krossas.


I lördags körde jag igång med Glucosamin för att se om min stackars axel kan få lite lindring. Var på gång före utlandsresan, men ville inte ställa till magen innan resan. Får se hur magen gillar det hela.

Sist jag handlade hem lite varor beslöt jag mig för att testa en ny müsli, fick bli denna. Helt ok!

Förpackningen

På filen

Fredagsfikan på jobb bjöd på något alldeles extra... brownie från Semper, mmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar