söndag 18 december 2011

Vi högg oss en gran!

Igår var det dax för den årliga traditionen att hugga en gran! En tradition som är ny för mig, men som pågått länge i pojkvännens familj. En trevlig tradition som jag uppskattar att få vara med på. Efter huggning och hemtransport av julens träd åker vi hem och låter oss njuta av glögg, lussekatteroch pepparkakor.





Forna julars granar diskuteras

Sågning

Klart!

Nätning

Färdiga





Fotografen måste ju ocskå vara med på ett hörn

"Svägerskans" dekorerade pepparkakshus

Idag har jag släpat mig till gymet och kört bröst, axlar, triceps och biceps. Har mått rätt dåligt av min "mjölmage" nu några dagar och det känns när jag tränar med att jag inte är helt kry. Får bli glutenfritt nu ett tag framöver, lite slarv på julafton dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar